29 Nisan 2024 Pazartesi

16:30   GÜLÜSTAN KILIÇ KOÇYİĞİT: "TAHİR ELÇİ`NİN KATİLLERİNİN ADALET ÖNÜNDE HESAP VERMESİ İÇİN SONUNA KADAR MÜCADELE EDECEĞİZ"   16:14   EKREM İMAMOĞLU`NA TAŞLI SALDIRI DAVASI 24 HAZİRAN`A ERTELENDİ   16:05   TARSUS BELEDIYESI’NDE KIRSAL MAHALLELERDE YOL BAKIM ÇALIŞMA SEFERBERLİĞİ   16:01   TOROSLAR AKADEMİ EĞİTİM MERKEZİ’NDE SINAVA HAZIRLANAN ÖĞRENCİLERE ETÜT DESTEĞİ    15:48   SEZGİN TANRIKULU: “MÜTALAA, TAHİR ELÇİ`NİN ÖLDÜRÜLMESİNE İLİŞKİN SORUŞTURMANIN NASIL YANLIŞ YÜRÜTÜLDÜĞÜNÜ ORTAYA KOYUYOR”   15:36   YARGITAY, 28 TURDUR BAŞKANINI SEÇEMİYOR… SEÇİMİN YARIN YAPILACAK 29. TURUNDA MUHSİN ŞENTÜRK VE ÖMER KERKEZ YARIŞACAK   15:15   BİRLİK SAĞLIK SEN MUĞLA İL TEMSİLCİSİ GÜL: "YIKIM KARARI VERİLEN MENTEŞE DEVLET HASTANESİ`NE BADANA VE BOYASI İÇİN 800 BİN LİRA ÖDENEK ÇIKARTILDI"   14:53   TBMM BAŞKANI KURTULMUŞ YENİ ANAYASA TEKLİFİ İÇİN PARTİ GRUPLARINA ZİYARETE BAŞLAYACAK   14:27   UTKU ÇAKIRÖZER, MİNE ÖZERDEN VE ÇİĞDEM MATER`İ BAKIRKÖY CEZAEVİ`NDE ZİYARET ETTİ: "GEZİ DAVASI TUTUKLULARI DERHAL SERBEST BIRAKILMALI"   14:27   ÇUKUROVA BASKETBOL KULÜBÜ MERSİN YÖNETİMİNDEN VAHAP SEÇER`E ZİYARET   14:23   BALIKESİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ`NİN BORCU BELEDİYE BİNASINA ASILDI... AHMET AKIN: "ASLA `ENKAZ DEVRALDIK` DEMEYECEĞİZ. MAZERET DEĞİL İŞ ÜRETECEĞİZ"   14:16   GAMZE TAŞCIER`DEN ALİ YERLİKAYA`YA `1 MAYIS` TEPKİSİ   14:07   TAHİR ELÇİ CİNAYETİ DAVASINDA SAVCILIK MÜTALAASI: "SUÇUN SANIK POLİS MEMURLARI TARAFINDAN İŞLENDİĞİNİN SABİT OLMAMASI NEDENİYLE BERAATİNE KARAR VERİLMESİ TALEP OLUNUR"   14:04   ÖZGÜR ÖZEL`DEN, AMEDSPOR KULÜBÜ BAŞKANINA TEBRİK TELEFONU   14:03   CHP AKDENİZ İLÇE BAŞKANI PALAMUT’TAN 1 MAYIS MESAJI   13:55   TÜRKİYE, NATO GENEL SEKRETERLİĞİ İÇİN HOLLANDA BAŞBAKANI RUTTE`NİN ADAYLIĞINA DESTEK VERECEĞİNİ AÇIKLADI   13:20   KAYSERİ`DEN İSTANBUL`A GİTMEK İÇİN YOLA ÇIKAN "YÜRÜYEN ADAM" LAKAPLI NEŞET TURAN, AKSARAY`DA KAMYONET ÇARPMASI SONUCU HAYATINI KAYBETTİ   13:15   ÖZGÜR ÖZEL, BAKAN YERLİKAYA İLE TELEFONDA GÖRÜŞTÜ, TAKSİM KARARININ YENİDEN GÖZDEN GEÇİRİLMESİNİ TALEP ETTİ   12:46   SİNAN ATEŞ SORUŞTURMASI TAMAMLANDI: 22 KİŞİ HAKKINDA ``TASARLAYARAK ÖLDÜRME" SUÇUNDAN İDDİANAME DÜZENLENDİ   12:20   MÜZEYYEN ŞEVKİN: "BİR TARAFTA LÜKS YAŞAM DİĞER TARAFTA VATANDAŞIN MİLYARLARCA LİRALIK BORCU VAR"

MERSİN BÜYÜKŞEHİR`İN ANTİKA PAZARI`NDAN BU KEZ KADIN EZGİLERİ YÜKSELDİ

Mersin Büyükşehir Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi Başkanlığı bünyesinde her cumartesi, Yenişehir`de kurulan Antika Pazarı`ndan yükselen nostaljik seslerin yerini bu kez, kadın ritimleri sardı.

Tarih : 10 Nisan 2024 Çarşamba 09:32   Okunma : 107

Mersin Büyükşehir Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi Başkanlığı bünyesinde her cumartesi, Yenişehir’de kurulan Antika Pazarı’ndan yükselen nostaljik seslerin yerini bu kez, kadın ritimleri sardı.

Mersin Büyükşehir Belediyesi, kadınların sosyal hayata daha çok katılmasını sağlamak amacıyla Tarsus’a Değer Katanlar Kurulu (TADEKA) bünyesinde hayata geçirdiği ``Kadın Ritim Grubu`` ile Antika Pazarı’na gelen ziyaretçilere keyifli anlar yaşattı.

Tarsus’ta yaşayan ve 16 kadının bir araya gelerek oluşturduğu koro, daha önce Gülnar, Mut gibi ilçelerde vermiş olduğu müzik ziyafetini merkeze taşıyarak antika tutkunlarıyla buluşturdu.

Mersin Büyükşehir Belediyesi Kadın Aile Hizmetleri Daire Başkanlığı personeli Burcu Sert, Antika Pazarı’nda TADEKA Kadın Ritim Grubu’na ev sahipliği yapmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, ``Çok yoğun bir ilgi vardı. Kadın ritim grubumuz Tarsus`tan geldiler ve Antika Pazarı ziyaretçilerine güzel anlar yaşattılar. Hepsine çok teşekkür ediyoruz`` dedi.

TADEKA’da Kadın Ritim Grubu’ndan Serpil Demir ise grubun ortaya çıkışını ve faaliyetlerini şöyle anlattı:

``Biz 16 kadın bir araya gelip darbuka çalmak istedik ve Mersin Büyükşehir Belediye Başkanımız Vahap Bey bize darbuka gönderdi. Şu anda 16 kişi olarak geldik ve Antika Pazarı’nda bir etkinlik yaptık. Gülnar’a ve Mut’a gittik. Oralarda da çaldık. Mut’ta Taşhan’da da çaldık. Kadınları evden çıkartıp motive etmek istedik. Çok eğleniyoruz. Her tarzdan parçalar çalıyoruz. O yüzden hem biz eğleniyoruz hem bizi izleyenleri eğlendiriyoruz.``

Antika Pazarı’ndan sorumlu Ebru Otluoğlu da TADEKA Kadın Ritim Grubu’nu Antika Pazarı’nda ağırlamanın kendilerini çok mutlu ettiğini ve çok eğlendiklerini belirterek, ``Antika Pazarı yaklaşık iki senedir faaliyette ve böyle duyulmak, merak edilmek ve insanların gelmesi bizleri çok mutlu ediyor. Bu tür etkinlikler de pazara renk katıyor. Kadınlar eski ve yeni müziklerle bizleri coşturuyorlar. Bugün bizim için gerçekten keyifli bir gün oldu” diye konuştu.

Vatandaşlardan Koray Aysel, kadınların hayatın her alanında yer almasının mutluluk verici olduğunu vurgulayarak, şunları söyledi:

``Burada da bizi şaşırttılar ve güzel bir başarıya imza attılar. Çok teşekkür ediyoruz, iyi ki varlar. Bundan sonra da Büyükşehir’in bu konuda gerekeni fazlasıyla yapacağına inanıyorum. Bu bizim için çok büyük bir kazanım. Kadınların hayatın her alanında olması bizim için çok büyük mutluluk. Belediye de bu konuda zaten üzerine düşeni fazlasıyla yapıyor. Onlara da teşekkür ediyoruz.``

Paylaş :
Etiketler :

Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır..!

GÜNCEL HABERLER

ANKA Haber Ajansı
Abonesidir

ANASAYFA İLETİŞİM KÜNYE HABER ARŞİVİ GİZLİLİK İLKELERİ

Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
mersinerji.com © Copyright 2017-2024 Tüm hakları saklıdır..! İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.